De stembus voor de zestiende Mooiste Modderpoel-verkiezing van Wakker Dier is geopend.
Door corona denkt 15% van de Nederlanders negatiever over de vee-industrie.
In 2020 hadden 110 miljoen dieren last, blijkt uit onze nieuwe Hittestress Monitor.
Wij laten iedereen weten dat veel bedrijven hun kip meer ruimte geven dan de AH kip.
Wakker Dier krijgt opnieuw gelijk: de campagne van NZO is misleidend.
Kip goedkoper dan maïs? Wakker Dier is het gesol met de AH kip zat.
De tv-spot van Farmers Defence Force is onjuist en heeft miljoenen mensen voorgelogen.
De intensieve veehouderij is een broedplaats voor potentieel gevaarlijke ziektes.
Wakker Dier roept burgers op om melding te doen als zij dieren met hitteproblemen zien.
Voor veel dieren in de vee-industrie is de zomer vaak letterlijk stervensheet.
De Reclame Code Commissie vindt onze klacht over reclame voor Iers rundvlees gegrond.
Wij vragen de minister in een brandbrief om een Nationaal Hitteplan voor dieren.