persvragen

Journalisten kunnen voor vragen of informatie contact opnemen met onze persvoorlichter Collin Molenaar via 06 – 333 101 38.

U kunt ook gebruikmaken van het contactformulier. Uw mail wordt de eerstvolgende werkdag gelezen. Gebruik dit formulier ook als u toegevoegd wilt worden aan onze perslijst.

  • Billboards: “Vomar, stop met stuntvlees!”
    Beeld: advertentie tegen supermarkt Vomar op een billboard

    9 december 2024 • Minder vlees

    Billboards: “Vomar, stop met stuntvlees!”

    Wakker Dier zet buitenreclame in langs de snelweg over supermarkt Vomar, die voorlopig veel vlees blijft aansmeren.

  • Minister Wiersma: grootste Liegebeest van 2024

    3 december 2024 •

    Minister Wiersma: grootste Liegebeest van 2024

    Volgens Wiersma wordt dierenleed in de Nederlandse vee-industrie 'erger voorgesteld dan het is'. Klinkklare onzin!

  • Kandidaat Muscle Meat teruggetrokken uit Liegebeest
    Afbeelding met genomineerden voor de Liegebeestverkiezing 2024.

    12 november 2024 •

    Kandidaat Muscle Meat teruggetrokken uit Liegebeest

    Wakker Dier trekt Muscle Meat terug uit de Liegebeestverkiezing 2024.

  • Wakker Dier stuurt Vomar-klant naar Aldi, Dirk en Lidl

    11 november 2024 • Minder vlees

    Wakker Dier stuurt Vomar-klant naar Aldi, Dirk en Lidl

    In een nieuwe radiocommercial adviseert Wakker Dier de klanten van Vomar om boodschappen te doen bij een concurrent: Aldi, Dirk of Lidl. Deze discounters zetten wél grote stappen naar meer plantaardig.

  • Albert Heijn geen Liegebeest meer

    9 november 2024 •

    Albert Heijn geen Liegebeest meer

    Wakker Dier trekt greenfields rundvlees en zuivel van Albert Heijn terug uit de Liegebeestverkiezing. De supermarkt past haar verpakkingen aan.

  • Nominaties Liegebeest 2024 bekend
    De vijf liegebeest kandidaten. Iglo, Muscle Meat, Greenfields, Minister Wiersma, AH Zuivel

    7 november 2024 •

    Nominaties Liegebeest 2024 bekend

    Wakker Dier maakt de vijf kandidaten bekend voor de Liegebeestverkiezing. Deze kandidaten houden consumenten voor de gek over dierenwelzijn.